Publications
Global issues
- Udvari B. (2019): A nemzetközi fejlesztési együttműködés átalakuló rendszere: alapfogalmak, változó célok és modalitások.
In Kiss J. (szerk.): Nemzetközi segélyezés a 21. század elején. Akadémiai Kiadó, Budapest, 9-49.
- Udvari B. – Urbánné M. J. (2018): Afrika fejlődésének új alapja? Az Európai Unió és Afrika kutatási együttműködése.
Külgazdaság, 7-8, 56-88.
- Udvari B. – Kis K. – Halmosi P. (2018): Generosity or Economic Reasons? – Motivations of Kuwait and the United Arab Emirates for Aid Allocations.
International Journal of Diplomacy and Economy, 4, 2, 81-106.
- Udvari B. – Vas Zs. (2017): Nemzetközi fejlesztési segélyezés az innováció területén.
Külgazdaság, 7–8, 74–101.
- Udvari B. – Kiss G. D. – Kis K. – Pontet J. – Halmosi P. (2017): Kuvait mint arab donor segélyezése.
Külgazdaság, 3–4, 74–101.
- Udvari B. (2014): Realignment in international development cooperation: Role of emerging donors.
Society and Economy, 3, 407–426.
- Udvari B. (2012): Az EU és a fejlődő országok kapcsolata: Az Aid for Trade szerepe.
Köz-Gazdaság, 4, 95–110.
- Udvari B. (2010): Mindenki ugyanannyit veszít? – A fejlődő országok és a TRIPS Egyezmény gyógyszerkereskedelemre vonatkozó szabályai.
Fordulat, 8, 84–104.
Educational methods
- Huszár S. – Prónay Sz. – Buzás N. (2017): Spin-off vállalkozás indítás motivációinak és elősegítő tényezőinek összehasonlítása férfi és női kutatók körében.
In Bányai E. – Lányi B. – Törőcsik M. (szerk.): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás: Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet.
- Huszár S. – Prónay Sz. – Buzás N. (2016): Examining the differences between the motivations of traditional and entrepreneurial scientists.
JOURNAL OF INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP, 5:1, 1-22.
- Huszár S. – Prónay Sz. – Buzás N. (2016): nvestigating the intention to create spin-offs in higher education.
In Kleschné Csapi V. – Bedő Zs. (szerk.): ICUBERD 2016 Book of Papers. Pécs: University of Pécs, 104-117.
- Kéri A. (2019): Developing a customizable serious game and its applicability in the classroom.
International Journal of Educational and Pedagogical Sciences, 13, 5, 553-560.
- Prónay Sz. (2011): A szolgáltatásinkubáció egyetemi fogadtatása.
n: Z Karvalics László (szerk.): Szolgáltatásinkubáció az egyetemi szférában: Innovatív külső és belső információmenedzsment megoldások. Szeged: Primaware, 58-107.
- Szántó Sz. – Prónay Sz. (2012): A fiatalok értékei és magatartása online környezetben.
In Piskóti I. (szerk.): "Coopetition": verseny és együttműködés a marketingben. A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 18. Országos Konferencia, Konferenciakiadvány, 48-57.
- Pusztai-Varga I. (2018): Élet ÉS fordítás:: műfordítói kompetencia régen és ma.
FORDÍTÁSTUDOMÁNY 20:1, 36-47.
- Pusztai-Varga I. (2014): 5-ös borkóstoló, nyár, zsírosdeszka – Kreativitás a szakfordításban.
SZAKNYELV ÉS SZAKFORDÍTÁS, 30-41.
- Pusztai-Varga I. (2013): Műfaji sokszínűség a minőség tükrében a természettudományi szakfordító képzésben.
SZAKNYELV ÉS SZAKFORDÍTÁS, pp. 13-23.
- Pusztai-Varga I. (2012): Diszlexiások nyelvi képzése a Szegedi Tudományegyetemen.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK: A SZEGEDI PEDAGÓGIAI FŐISKOLA ÉS TANÍTÓKÉPZŐ INTÉZET, 52:4, 30-40.
- Pusztai-Varga I. (2010): (F)elszabadító fordításelmélet: A fordításelmélet oktatása a szakfordítóképzésben.
SZAKNYELV ÉS SZAKFORDÍTÁS 2009-2010, 75-86.
- Pusztai-Varga I. (2007): Felnőtt-e az egyetemista?
In: Silye, Magdolna (szerk.) Porta Lingua 2007 : Szaknyelvkutatásunk – határokon átívelő híd : cikkek, tanulmányok a hazai szaknyelvoktatásról és –kutatásról. Debrecen, Magyarország: Debreceni Egyetem Agrártudományi Centrum, 185-191.
- Pusztai-Varga I. (2006): Személyiségközpontú nyelvtanítás a felsőoktatásban.
In: Demeter, Éva; Solymosi, Mária (szerk.) Szegedi Nyelvi Mozaik. Szeged, Magyarország. JATEPress Kiadó, 11-16.